UWAGA - zmiany w konkursie „PPGR”!!!

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
26 listopada 2021

Janowo, dnia 26.11.2021 r.

 

UWAGA - zmiany w konkursie „PPGR”!!!

 

Informujemy, że Centrum Projektów Polska Cyfrowa, zmieniła zasady oceniania wniosków  złożonych przez Gminy do programu „Granty PPGR”. W związku z powyższym podstawą do zweryfikowania składanych przez mieszkańców oświadczeń oprócz potwierdzenie faktu zatrudnienia krewnego ucznia w linii prostej (rodzica, dziadka, pradziadka itp.) w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej Gmina została zobligowana do pozyskania dokumentów potwierdzających pokrewieństwo oraz jego zamieszkanie na terenie Gminy w której funkcjonował PPGR.

Tym samym mieszkańcy, którzy złożyli oświadczenia zobowiązani są do dostarczenia:

  1. Stosownych dokumentów z USC (akt urodzenia, akt małżeństwa, akt zgonu),
  2. Uczniowie szkół ponadpodstawowych oraz podstawowych znajdujących się poza terenem Gminy Janowo : zaświadczenie potwierdzające uczęszczanie do szkoły  (imię, nazwisko, klasa, adres zamieszkania)

Wyżej wymienione dokumenty należy dostarczyć do Urzędu Gminy Janowo, pokój nr 5 w nieprzekraczalnym terminie do 10 grudnia 2021 r, do godz. 15.00.

W przypadku niedostarczenia wymienionych dokumentów we wskazanym terminie złożone oświadczenia mogą zostać odrzucone przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa jako nie spełniające wymagań formalnych, w związku z czym uczeń nie będzie miał możliwości otrzymania sprzętu komputerowego.