Ankieta satysfakcji pacjenta

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
10 listopada 2015

Od 5 listopada do 30 listopada b.r. Narodowy Fundusz Zdrowia przeprowadza ankietę monitorowania poziomu satysfakcji pacjenta.Pierwszym etapem jest pilotażowe badanie w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej.

Ankieta skierowana jest wyłącznie do pacjentów, a udział w niej jest dobrowolny i anonimowy. Zakłada się, że począwszy od 2016 r. ankieta będzie przeprowadzana cyklicznie. Analiza uzyskanych na podstawie ankiety informacji umożliwi opracowanie takich rozwiązań, które usprawnią funkcjonowanie organizacji udzielania świadczeń. Pilotaż programu przewiduje przeprowadzenie ankiety skierowanej do pacjentów, którzy skorzystali ze świadczeń POZ ciągu ostatnich 12 miesięcy. W ramach pilotażu przez trzy tygodnie anonimowa nkieta będzie udostępniona pacjentom w formie elektronicznej na stronie internetowej Funduszu, a także w formie papierowej w punktach obsługi pacjentów w siedzibach Odziałów Wojewódzkich NFZ oraz ich delegatur.

Ankieta dostępna jest pod adresem: http://ankiety.nfz.gov.pl/index.php/377824

Autor: Dawid Adamowicz